[KB2788] Ako odinštalujem a znovu nainštalujem produkt ESET pre domácnosti s OS Windows?

Problém

  • Odinštalovanie a opätovné nainštalovanie bezpečnostného produktu ESET s cieľom vyriešiť konkrétny problém
  • Aktualizácia produktu ESET na najnovšiu dostupnú verziu

Riešenie

  1. Stiahnutie najnovšej verzie produktu ESET
  2. Odinštalovanie súčasného produktu ESET
  3. Inštalácia novej verzie produktu ESET
  4. Riešenie problémov

Pripravte si svoj aktivačný kľúč

Po odinštalovaní a opätovnom nainštalovaní produktu je potrebné v sekcii III produkt aktivovať pomocou aktivačného kľúča vydaného spoločnosťou ESET, aby mohla byť poskytovaná ochrana opäť plne funkčná.

I. Stiahnutie najnovšej verzie produktu ESET

Stiahnite si najnovšiu verziu svojho bezpečnostného produktu ESET prostredníctvom príslušného odkazu:

Názov produktu Odkaz na stiahnutie
ESET NOD32 Antivirus Stiahnuť
ESET Internet Security Stiahnuť
ESET Smart Security Premium Stiahnuť
ESET Security Ultimate Stiahnuť

II. Odinštalovanie súčasného produktu ESET

  1. Postupujte podľa pokynov na odinštaláciu produktov ESET pre domácnosti.

  2. Po odinštalovaní produktu reštartujte počítač.


III. Inštalácia novej verzie produktu ESET

  1. Vyhľadajte uložený inštalačný súbor (súbor stiahnutý v sekcii I tohto článku). Dvojitým kliknutím na daný súbor spustite sprievodcu inštaláciou.

  2. Podľa pokynov na obrazovke nainštalujte a aktivujte produkt ESET. Pozrite si ilustrovaný návod na inštaláciu a aktiváciu produktu ESET pre domácnosti.


IV. Riešenie problémov

Pokiaľ sa vám nepodarilo produkt odinštalovať a nainštalovať podľa krokov spomenutých vyššie, odporúčame vám použiť nástroj ESET Uninstaller. Odinštalujte produkt pomocou nástroja ESET Uninstaller a následne skúste inštaláciu zopakovať.

Ak sa vám stále nedarí produkt nainštalovať, kontaktujte technickú podporu spoločnosti ESET.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)