Vyhľadávanie článkov pre firmy

Licencie ESET: Časté otázky (Firmy)

Ste domáci používateľ? Kliknite sem


Firemné licencie ESET: Časté otázky
















  1. Ako si zakúpim licenciu?

  2. Kliknite sem pre kúpu online, alebo kontaktujte priamo Obchodné oddelenie ESET: www.eset.com/sk/o-nas/kontakt/

  3. Koľko licencií potrebujem zakúpiť?

  4. Pre jeden operačný systém je potrebná jedna licencia.

  5. Zakúpil som si licenciu na ESET Endpoint Security / ESET Endpoint Antivirus - môžem si stiahnuť verziu ESET Smart Security Business Edition / NOD32 Antivirus Business Edition?

    Áno, vaša licencia je platná aj pre ESET Server/Endpoint produkty, ako aj ESET Business Edition produkty. Poznámka: iba ESET Endpoint Antivirus a ESET Endpoint Security vo verziách 5.x a 6.x odporúčame používať s najnovšou verziou ESET Remote Administrator.
  6. Koľko licencií potrebujem zakúpiť, ak chcem ochranu pre virtuálnych klientov alebo počítače typu tenký klient na mojom serveri?

  7. Je potrebné zakúpiť jednu licenciu na každý virtuálny operačný systém vytvorený v rámci vášho virtuálneho hostiteľa. Taktiež, je potrebné zakúpiť jednu licenciu na každého tenkého klienta.

  8. Ako obnovím licenčný súbor pre ESET Remote Administrator (ERA) alebo ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server (EMSX)?

  9. Pre obnovenie vášho ERA alebo EMSX licenčného súboru, kontaktujte vášho ESET autorizovaného predajcu, alebo kontaktujte priamo Obchodné oddelenie ESET: www.eset.com/sk/o-nas/kontakt/

      Po spracovaní vašej objednávky dostanete e-mailom licenčný súbor (nod32.lic), ktorý naimportujete do vašej ESET Remote Administrator Console.
      Nasledujúce články vám môžu pomôcť aktualizovať váš ESET bezpečnostný produkt pomocou nového licenčného súboru:



  10. Ako obnovím licenčný súbor pre ESET Mail Security, ESET File Security alebo ESET Gateway Security?

  11. Kontaktujte vášho predajcu pre obnovenie vašich licenčných súborov pre spomenuté serverové produkty, alebo priamo kontaktujte Obchodné oddelenie ESET: www.eset.com/sk/o-nas/kontakt/
    Po spracovaní vašej objednávky dostanete e-mailom licenčný súbor (nod32.lic). Pre správu vašich licenčných súborov odporúčame použiť nástroj esets_lic s nasledujúcimi príkazmi:

    Poznámka: Nástroj esets_lic vyžaduje root prístup.

    sudo esets_lic --list
    sudo esets_lic --import <filename>
    sudo esets_lic --remove-expired
    sudo esets_lic --help

  12. Práve som obnovil licenciu s tým istým prihlasovacím menom a heslom, ale moja licencia nie je aktívna. Kde je problém?

  13. Aktivácia vašej licencie v našej databáze môže trvať 12-24 hodín. Taktiež, môže trvať 12-24 hodín, kým bude možné stiahnuť najnovšiu verziu produktu z našej webovej stránky. Váš softvér bude automaticky aktualizovaný po aktivácii vašej licencie. Váš počítač bude plne chránený pred vírusmi počas tohto obdobia. Pokiaľ ste používateľom ESET Remote Administrator, pre viac informácií sa prosím obráťte na nasledujúce články:



  14. Čo v prípade, ak chcem pridať, odobrať alebo kombinovať moje licencie pred ich obnovením?

  15. Kontaktujte Obchodné oddelenie ESET: www.eset.com/sk/o-nas/kontakt/

  16. Môžem rozšíriť licenciu pred jej expiráciou?

    Áno, navštívte stránku Obchod a kliknite na možnosť Predlžiť/Rozšíriť licenciu. Licenciu si môžete obnoviť až 30 dní pred jej uplynutím. Ak sa rozhodnete si licenciu obnoviť pred dátumom uplynutia, váš nový dátum uplynutia licencie nadobudne účinnosť až po uplynutí platnosti aktuálnej licencie.

  17. Stratil som svoj licenčný súbor pre ESET Remote Administrator – ako ho opäť získam?

    Ak ste stratili, alebo niekam založili váš licenčný súbor pre ESET Remote Administrator, obráťte sa na nasledujúci článok databázy znalostí:

  18. Čo je ESET License Administrator (ELA)?

    ESET License Administrator je nový webový nástroj pre správu ESET licencií. Z ELA môžete monitorovať využitie licencií a udalosti, ako počet jednotiek, uplynutie licencie a autorizácia. Z ELA môžete iným používateľom udeľovať status Bezpečnostného správcu a umožniť  im tak spravovať niektoré licencie. Kliknite sem pre viac informácií o ESET License Administrator.
  19. Môže byť moje prihlasovacie meno a heslo použité pre aktiváciu business produktov verzie 6? 

    Firemné produkty verzie 6, ako sú ESET Endpoint Security, ESET Endpoint Antivirus a ESET File Security pre Microsoft Windows Server, počas aktivácie vyžadujú licenčný kľúč, ktorý vám ESET odoslal e-mailom po kúpe vašej licencie. Ak nemáte licenčný kľúč a potrebujete aktivovať firemný produkt verzie 6, môžete skonvertovať vaše prihlasovacie meno a heslo na licenčný kľúč.

  20. Ako skonvertujem staré prihlasovacie meno a heslo na Licenčný kľúč pomocou ESET License Administrator?

    Pre skonvertovanie starého prihlasovacieho mena a hesla na licenčný kľúč, použitím ESET License Administrator, nasledujte kroky v článku databázy znalostí nižšie:


Bol tento návod užitočný?