Problém
- Prečo ikona stavu ochrany mení farbu a čo jednotlivé farby značia?
- Zobrazilo sa chybové hlásenie „Aktualizačné údaje nie sú konzistentné“
- Aktualizácia modulov nebola úspešná
- Aktivácia produktu skončila chybou
- Zadanie alebo skopírovanie a vloženie aktivačného kľúča
Podrobnosti
Kliknutím rozbaľte
Váš produkt ESET pre domácnosti s OS Windows sa aspoň raz denne aktualizuje o nové detekcie vírusov a príležitostné aktualizácie programových súčastí. Ak produkt nebol aktivovaný pomocou aktivačného kľúča, tieto aktualizácie zlyhajú.
Riešenie
Používatelia OS Android | Používatelia macOS
Ak ste v priebehu inštalácie produktu preskočili aktiváciu, postupujte podľa nasledujúcich krokov:
-
Otvorte hlavné okno bezpečnostného produktu ESET pre Windows.
-
Na obrazovke aktivácie produktu kliknite na Použiť zakúpený aktivačný kľúč.
-
Do poľa Aktivačný kľúč zadajte alebo skopírujte a vložte aktivačný kľúč vydaný spoločnosťou ESET a kliknite na Pokračovať. Dávajte pozor, aby ste aktivačný kľúč zadali správne a nezabudli na pomlčky. Ak aktivačný kľúč kopírujete, uistite sa, že ste omylom neskopírovali aj medzeru pred/za kľúčom.
-
Kliknite na Pokračovať.
-
Kliknite na Dokončiť. Váš produkt bol úspešne aktivovaný.
Ak sa aktivácia skončí chybou, prečítajte si tento článok: Riešenie chybových hlásení zobrazených počas aktivácie produktu ESET.