[KB3233] Ako vytvorím protokol z kontroly počítača v produkte ESET pre domácnosti s OS Windows?

Problém

  • Pracovníci technickej podpory spoločnosti ESET vás požiadali o zaslanie protokolu z kontroly počítača.
  • Máte podozrenie, že váš počítač je infikovaný vírusom (spozorovali ste spomalenie alebo nezvyčajné správanie systému).
  • Získanie iných typov protokolov

Podrobnosti


Kliknutím rozbaľte

Kontrola počítača kontroluje váš počítač na prítomnosť infiltrácií. Kontrolu počítača odporúčame spúšťať ako súčasť bežných bezpečnostných opatrení aspoň dvakrát za mesiac, prípadne častejšie u vysoko rizikových počítačov. Pravidelná kontrola chráni váš počítač pred nasledujúcimi hrozbami:

  • Infiltrácie, ktoré boli prítomné na vašom počítači ešte pred inštaláciou ESET produktu.
  • Spiace, potenciálne nebezpečné súbory, ktoré v minulosti neboli detegované a ktoré môžu ohroziť váš počítač.
  • Infiltrácie, ktoré sa prejavili počas vypnutej rezidentnej ochrany (možné len v prípade, že ochranu vypol sám používateľ).

Pracovníci technickej podpory spoločnosti ESET zväčša dokážu hlásené problémy riešiť efektívnejšie, ak majú k dispozícii protokoly z vášho bezpečnostného produktu ESET.


Riešenie

Firemní používatelia | Používatelia macOS | Používatelia OS Android
Video Tutorial

  1. Otvorte hlavné okno programu ESET pre Windows.

  2. Kliknutím na Kontrola počítačaSkontrolovať váš počítač spustite kontrolu počítača.

    Obrázok 1-1

    Kontrolu môžete kedykoľvek pozastaviť alebo zastaviť kliknutím na tlačidlo Pozastaviť alebo Zrušiť napravo od indikátora priebehu kontroly.

    Obrázok 1-2
  3. Po dokončení kontroly sa zobrazí prehľad informácií o počte skontrolovaných, infikovaných a vyliečených objektov. Pre zobrazenie podrobnejších informácií o výsledkoch kontroly kliknite na možnosť Zobraziť protokol.

    Obrázok 1-3
  4. Podrobnosti protokolu kontroly sa zobrazia v okne Kontrola počítača. Kliknite pravým tlačidlom myši na protokol a potom na možnosť Exportovať všetko.

    Obrázok 1-4
  5. Vyberte, kam sa protokol uloží, zadajte názov súboru a v poli Uložiť vo formáte vyberte položku Textový súbor (*.txt). Kliknite na Uložiť.

  6. Súbor dajte do prílohy e-mailovej správy, ktorú zašlete ako odpoveď pracovníkovi technickej podpory. Ak sa stále potrebujete spojiť s technickou podporou spoločnosti ESET, kliknite na tento odkaz a vytvorte požiadavku na podporu.

Čo robiť v prípade, že sa pri kontrole nájde hrozba?

Ak bola počas kontroly na vašom počítači odhalené hrozba, no nie je možné ju odstrániť, kliknite na jeden z nasledujúcich článkov pre získanie potrebných inštrukcií:


Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)