[KB8173] Aktualizácia ESET Endpoint Security for Android pomocou ESET PROTECT

Problém

  • Aktualizácia ESET Endpoint Security for Android na najnovšiu verziu pomocou ESET PROTECT

Riešenie

 Používatelia koncových zariadení: Postupujte podľa nasledujúcich krokov na jednotlivých klientskych pracovných staniciach.

Spustenie úlohy Inštalácia softvéru pomocou ESET PROTECT

Pre komponent správy mobilných zariadení (MDM) v rámci konzoly ESET PROTECT On‑Prem je naplánované ukončenie životného cyklu

Posledná podporovaná verzia komponentu MDM pre ESET PROTECT On‑Prem je 10.0.14.0. Komponent MDM bude odstránený z vydania ESET PROTECT On‑Prem verzie 11.1 (očakávané v polovici roka 2024). Pri migrácii mobilných zariadení so systémom Android postupujte podľa procesu migrácie na CMDM. Pre všetky ostatné zariadenia je potrebné manuálne zrušiť registráciu v rámci ESET PROTECT On‑Prem a opätovne ich zaregistrovať do ESET PROTECT CMDM.

  1. Otvorte ESET PROTECT Web Console vo svojom webovom prehliadači a prihláste sa.

  2. Kliknite na položku Úlohy, rozbaľte sekciu Bezpečnostný produkt ESET a vyberte úlohu Inštalácia softvéru. Kliknite na Nová → Klientska úloha.

    Obrázok 1-1
  3. Do poľa Názov zadajte názov pravidla. Pole Popis je voliteľné. Z roletového menu Kategória úlohy vyberte položku Mobilné zariadenie a z roletového menu Úloha vyberte Inštalácia softvéru .

Obrázok 1-2
  1. Kliknite na Nastavenia, vyberte možnosť Inštalovať balík z URL adresy, do príslušného poľa vložte nižšie uvedenú URL adresu a označte začiarkavacie políčko Súhlasím s Licenčnou dohodou s koncovým používateľom

https://download.eset.com/com/eset/apps/business/ees/android/latest/ees.apk
Obrázok 1-3
  1. V sekcii Licencia ESET kliknite na tlačidlo Vybrať. V dialógovom okne Vyberte licenciu, prosím začiarknite políčko vedľa licencie, ktorú chcete použiť, a kliknite na tlačidlo OK

Obrázok 1-4
  1. Kliknite na Dokončiť.

Obrázok 1-5
  1.  Po zobrazení výzvy kliknite na tlačidlo Vytvoriť spúšťač na vytvorenie spúšťača a pridanie cieľových počítačov do úlohy.

Obrázok 1-6
  1. Po dokončení úlohy sa na mobilných zariadeniach zobrazí oznámenie, ktoré používateľa vyzve na aktualizáciu softvéru. Používateľ bude na dokončenie aktualizácie postupovať podľa pokynov na obrazovke.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)