Vyhľadávanie článkov pre firmy

Mobilná aplikácia ESET Secure Authentication a aktualizácia na iOS 11

Nedávno odhalený problém

Po aktualizácii na iOS 11, v niektorých prípadoch z mobilnej aplikácie ESET Secure Authentication (ESA) sa stratli tokeny. 

Možné riešenia

  • Ak stále používate iOS 10, pred tým, než vykonáte aktualizáciu na iOS 11:
    • uistite sa, že ste aktulizovali mobilnú aplikáciu ESA na najnovšiu verziu, ktorá bola vydaná 27. septembra 2017
    • otvorte aktualizovanú mobilnú aplikáciu
    • pokračujte s aktualizáciou na iOS 11
       
  • Ak používate iOS 7, 8 alebo 9, nasledujte vyššie uvedené kroky. Aktualizácia by mala fungovať aj v tomto prípade, avšak nemali sme možnosť to otestovať. 

Riešenie problémov

Stále hľadáme riešenie pre tých, ktorý už aktualizovali na iOS 11 a stratili sa im tokeny z mobilnej aplikácie ESA. Sme v spojení so spoločnosťou Apple, avšak potrvá nejaký čas, kým nájdeme riešenie.

Ak nemôžete čakať na riešenie obnovy stratených tokenov, tak môžete znovu zriadiť dvojfaktorové overenie pre používateľov, ktorých sa strata tokenov týka, skrze rozhranie Používatelia a počítače služby Active Directory (Active Directory Users and Computers).


Bol tento návod užitočný?