Vyhľadávanie článkov pre domácnosti

Problémy pri aktivácii ESET produktov

Pri pokuse o aktiváciu nového alebo existujúceho ESET produktu sa môžete stretnúť s problémom (chybové hlásenie ECP.4098 alebo ACT.0).

Zaviedli sme opravu, ktorá má problém riešiť, ale môže chvíľu trvať, kým sa aplikuje. Skúste preto pri problémoch váš ESET produkt aktivovať opäť o čosi neskôr.

Môžu sa vyskytnúť aj problémy s nedávno obnovenými licenciami. Váš produkt ESET môže stále ukazovať, že vaša stará licencia čoskoro vyprší, aj keď ste ju už obnovili. Nedávno sme na tento problém nasadili opravu a obnovené licencie by sa mali vo vašom produkte čoskoro opätovne aktivovať. Ak si želáte licenciu okamžite znova aktivovať, postupujte podľa pokynov v tomto článku Databázy znalostí:
Ako aktivujem svoj bezpečnostný produkt ESET pre domácnosti použitím licenčného kľúča alebo prihlasovacieho mena a hesla?

Ďakujeme za trpezlivosť a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.

Súviasiace články:



Bol tento návod užitočný?