[KB6063] Ochrana online platieb – bežné problémy

Riešenie

  • Zobrazila sa vám správa „Chránený prehliadač nebolo možné spustiť“ alebo sa prihlasovacie meno a heslo pri zadávaní na webovej stránke vašej banky zobrazujú ako zakódovaný text.

    Riešenie: Zakážte šifrovanie stlačených klávesov v softvéri, ktorý túto technológiu používa, napríklad IBM Trusteer Rapport, Hitman Pro Alert, Web Companion, SpyShelter, KeyScrambler alebo Zemana AntiLogger. Ak šifrovanie stlačených klávesov nie je možné zakázať, pravdepodobne budete musieť odinštalovať celý softvér.

  • Po aktualizácii prehliadača Firefox 47 na verziu 48 sa ochrana online platieb nespustí.

    Riešenie: Postupujte podľa pokynov v online pomocníkovi na riešenie problémov s prehliadačom, napríklad aj vymazaním vyrovnávacej pamäte.

  • Po presmerovaní na zabezpečený prehliadač Ochrany online platieb sa pripojenie zobrazuje ako nezabezpečené.

    Riešenie: Ihneď po otvorení zabezpečeného prehliadača Ochrany online platieb sa na paneli s adresou môže zobraziť správa „Nezabezpečené“. Takáto situácia je normálna a nepredstavuje žiadne bezpečnostné riziko.

    Úvodná stránka je výlučne informatívna a nemôžete na ňu nahrávať ani z nej sťahovať žiadny obsah. Používa protokol http, ktorý spôsobuje, že sa v prehliadači zobrazuje správa „Nezabezpečené“. Po prechode na webovú lokalitu banky alebo platobnú stránku by sa mala v prehliadači zobraziť správa „Zabezpečené“, čo znamená, že sa používa zabezpečený protokol https. Vďaka tomu budete vedieť, že vaše prihlasovacie údaje sú šifrované webovou stránkou aj funkciou ESET Ochrana online platieb. Viac informácií o správe „Nezabezpečené“ v prehliadači Google Chrome nájdete na blogu We Live Security.

Aktualizujte svoj internetový prehliadač a produkt ESET

Vždy používajte najnovšiu verziu internetového prehliadača a produktu ESET.

  • Zabezpečený prehliadač Ochrany online platieb sa v produkte ESET pre Windows určenom pre domácnosti nedá otvoriť.

    Ak sa stretnete s týmto problémom (chyba 0x847695d7), odporúčame reštartovať počítač.

    Ak reštart počítača nepomôže, vyskúšajte nasledujúce riešenia v tomto poradí:

    1. V nastaveniach počítača vyberte iný predvolený webový prehliadač a zmeny uložte. Proces zopakujte, no tentokrát vyberte pôvodný prehliadač a potom reštartujte počítač.
    2. Zálohujte si nastavenia programu ESET a potom ho preinštalujte.
    3. Aktualizujte svoj produkt ESET pre Windows určený pre domácnosti na najnovšiu verziu.
    4. Aktualizujte svoj operačný systém. Nainštalujte najnovšie aktualizácie ponúkané v nástroji Windows Update alebo zapnite funkciu Automatické aktualizácie.
    5. Povoľte predbežné aktualizácie, aby ste získali prístup k najnovším metódam detekcie a opravám chýb.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)