[KB2219] Ako vytvorím protokol pomocou diagnostického nástroja SysInspector a následne ho pošlem na analýzu Technickej podpore ESET?

Podrobnosti

ESET SysInspector je moderný, voľne šíriteľný nástroj diagnostiky, ktorý bol navrhnutý s cieľom zvyšovania spokojnosti našich zákazníkov s poskytovanými službami Technickej podpory. Nástroj vykoná hĺbkovú analýzu konfigurácie vášho počítača, vďaka ktorej špecialisti Technickej podpory získajú dôležité informácie a váš aktuálny problém tak môžu efektívne riešiť.

Riešenie

Používate Mac? Pokyny nájdete v tomto článku.

Inštruktážne video (len v anglickom jazyku)

  1. Postupujte podľa nižšie uvedených krokov a stiahnite si samostatný nástroj ESET SysInspector. Zaistíte tak, že váš protokol nebude nijako pozmenený škodlivým softvérom.
    1. Použite jeden z nasledujúcich odkazov pre stiahnutie verzie nástroja ESET SysInspector vhodnej pre váš typ systému:

      32-bitová verzia 64-bitová verzia

    1. Po zobrazení výzvy kliknite na tlačidlo Uložiť a sťahovaný súbor uložte na Pracovnú plochu.
    2. Dvakrát kliknite na ikonu nástroja SysInspector na vašej Pracovnej ploche a kliknite na Spustiť. Pozorne si prečítajte podmienky Dohody s koncovým používateľom a následne kliknite na možnosť Súhlasím.

Problémy so stiahnutím nástroja ESET SysInspector

V prípade problémov so stiahnutím samostatného nástroja ESET SysInspector použite verziu, ktorá je súčasťou vášho bezpečnostného produktu ESET.



Obrázok 1-1

  1. ESET SysInspector v priebehu niekoľkých minút prezrie váš počítač a nakoniec vytvorí protokol.

Obrázok 1-2

  1. Hneď po ukončení analýzy sa zobrazí hlavné okno programu SysInspector. Vytvorený protokol uložte kliknutím na Súbor Uložiť protokol. Pri výzve na potvrdenie kliknite na Áno.



Obrázok 1-3
Kliknite na obrázok pre jeho zväčšenie v novom okne.

  1. Ako umiestnenie pre uloženie súboru s protokolom zvoľte Pracovnú plochu a následne kliknite na Uložiť.

    POZNÁMKA:

    Skôr ako uložíte súbor s protokolom na váš počítač, uistite sa, že v roletovom menu Uložiť ako: je nastavená možnosť ESET SysInspector protokol v archíve (*.zip). Názov súboru na uloženie bude prednastavený – pred uložením v prednastavenom názve nerobte žiadne zmeny.

Obrázok 1-4

  1. Ak chcete na našu technickú podporu zaslať protokol, je nutné najskôr poslať žiadosť o technickú podporu cez online formulár.
  2. Uložený ZIP súbor obsahujúci vytvorený protokol dajte do prílohy e-mailovej správy, ktorú zašlete ako odpoveď pracovníkovi technickej podpory spoločnosti ESET. Protokol prejde v našej spoločnosti analýzou a na vašu e-mailovú adresu v čo možno najkratšom čase zašleme odpoveď s odporúčaným postupom pre vyriešenie vášho problému. Ak nie je možné ku správe pripojiť archívny súbor typu .zip, premenujte príponu súboru na .file (napr. SysInspector.file) a pripojte súbor ku správe v tejto podobe.

 

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)