[KB2393] Predplatné ESET: Často kladené otázky (domácnosti)

Riešenie

Verzia článku pre firemných zákazníkov

  1. Ako zakúpim predplatné pre bezpečnostný produkt ESET?

    Navštívte internetový obchod ESET.

  2. Aké veľké predplatné potrebujem zakúpiť?

    Predplatné pozostáva z jednotiek. Každá jednotka chráni jeden operačný systém na jednom zariadení. Napríklad, ak využíva viacero ľudí vo vašej domácnosti jeden počítač s jedným operačným systémom (napríklad jeden operačný systém Windows), budete potrebovať predplatné s minimálne jednou jednotkou.

  3. Koľko zariadení môžem chrániť s jedným predplatným?

    Predplatné pozostáva z jednotiek. Každá jednotka chráni jeden operačný systém na jednom zariadení. Úrovne predplatného ESET HOME Security Essential, ESET HOME Security Premium a ESET HOME Security Ultimate obsahujú viacero jednotiek v závislosti od lokality a predajcu.


    Úrovne predplatného
    Produkt Úroveň Platforma
    ESET HOME Security Essential ESET HOME Security Premium ESET HOME Security Ultimate
    ESET Security Ultimate Windows
    ESET Smart Security Premium Windows
    ESET Internet Security Windows
    ESET NOD32 Antivirus Windows
    ESET Cyber Security macOS
    ESET Mobile Security for Android Android
    ESET Parental Control for Android Android
    ESET Smart TV Security Android TV
    ESET Password Manager Windows, macOS, Android, iOS
    ESET VPN Windows, macOS, Android, iOS

    Ak chcete chrániť len jedno zariadenie, môžete si zakúpiť predplatné pre niektorý zo základných bezpečnostných produktov:


    Samostatné produkty
    Predplatné Produkty, ktoré možno aktivovať Platforma
    ESET NOD32 Antivirus ESET NOD32 Antivirus Windows
    ESET Cybersecurity macOS
    ESET Mobile Security for Android ESET Mobile Security for Android Android
    ESET Smart TV Security Android TV
    ESET Parental Control for Android ESET Parental Control for Android Android
    ESET Smart TV Security ESET Smart TV Security Android TV

  4. Potrebujem na preinštalovanie produktu ESET voľnú jednotku?

    Nie, na účely vyriešenia problému s programom môžete produkt ESET preinštalovať kedykoľvek.

    Zakúpiť nové predplatné alebo rozšíriť platnosť vášho existujúceho predplatného na viacero zariadení je potrebné len v tom prípade, ak chcete produkt ESET nainštalovať a aktivovať na väčšom počte zariadení, ako vaše predplatné aktuálne umožňuje.

  5. Ako môžem vypnúť automatické obnovenie?

    Pozrite si, ako vypnúť automatické obnovenie.

  6. Kúpil/-a som si nový počítač alebo preinštaloval/-a operačný systém. Musím si zakúpiť nové predplatné?

    Nie, ale ak ste produkt ESET neodinštalovali zo starého počítača alebo zo svojho súčasného počítača pred preinštalovaním operačného systému, možno bude potrebné tieto zariadenia odstrániť z predplatného manuálne prostredníctvom platformy ESET HOME, aby sa uvoľnili jednotky.

  7. Chcem používať viac ako jeden produkt ESET. Potrebujem si pre každý produkt zakúpiť samostatné predplatné?

    Môžete nainštalovať taký počet produktov, aký je počet jednotiek vo vašom predplatnom.

  8. Používam počítač s dvomi operačnými systémami pomocou funkcie dual-boot. Koľko predplatných potrebujem?

    Každý operačný systém sa počíta ako jedno zariadenie, takže pre každý operačný systém potrebujete samostatné predplatné alebo predplatné určené pre viac zariadení.

  9. Používam softvér umožňujúci dual-boot, ako napríklad Mac Boot Camp. Potrebujem samostatné predplatné pre systémy Mac a Windows?

    Áno, musíte si zakúpiť predplatné ESET Cyber Security/ESET Cyber Security Pro a predplatné produktu ESET pre Windows. Ak si chcete zakúpiť ďalšie predplatné, navštívte internetový obchod ESET.

  10. Používam viac operačných systémov súčasne pomocou virtualizačných programov, ako sú VMWare, Citrix alebo Parallels – koľko predplatných v takomto prípade potrebujem?

    Jedno predplatné umožňuje domácim používateľom nainštalovať štandardný produkt pre domácnosti na jeden fyzický počítač. Každé virtuálne koncové zariadenie sa počíta ako fyzické koncové zariadenie (na každý virtuálny počítač je potrebné jedno predplatné).

  11. Nemám aktivačný kľúč, iba prihlasovacie meno a heslo.

    Predchádzajúce verzie produktov ESET používali kombináciu prihlasovacieho mena a hesla, ktorá bola nahradená aktivačným kľúčom. Ak chcete získať aktivačný kľúč, postupujte, ako keby ste aktivačný kľúč stratili.

  12. Kde nájdem svoj aktivačný kľúč?

    Po zakúpení predplatného k produktu ESET dostanete e‑mail od spoločnosti ESET obsahujúci váš aktivačný kľúč. Tento e‑mail bude zaslaný na e‑mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri nákupe. Aktivačný kľúč predstavuje jedinečný reťazec znakov vo formáte XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX, ktorý sa používa na identifikáciu vlastníka predplatného a aktiváciu predplatného, ako aj údajov o predplatnom.

    Neprišiel mi e‑mail s mojím aktivačným kľúčom.

  13. Predplatné pre môj bezpečnostný produkt ESET bolo zakúpené inou osobou. Ako prenesiem predplatné na svoje meno?

    Ak chcete preniesť informácie o účte na iné meno, osoba, ktorá pôvodne zaregistrovala účet, musí kontaktovať technickú podporu spoločnosti ESET s nasledujúcimi informáciami: meno, e‑mailová adresa alebo ulica pôvodného vlastníka účtu; nové meno, adresa alebo e‑mailový účet, na ktoré sa má predplatné aktualizovať.

    Technickú podporu spoločnosti ESET kontaktujte prostredníctvom e-mailovej adresy, pod ktorou je účet aktuálne registrovaný.

  14. Došlo k zmene mojej e-mailovej adresy. Ako mám postupovať?

    V prípade zmeny e‑mailovej adresy kontaktujte technickú podporu spoločnosti ESET alebo zmeňte e‑mailovú adresu vo svojom účet ESET HOME.

  15. Musím si obnoviť predplatné?

    Existujú dva typy predplatného ESET:

    • Predplatné s aktivovaným automatickým obnovením sa obnovuje automaticky, až kým predplatné nezrušíte.
    • Predplatné s manuálnym obnovovaním je potrebné pred vypršaním platnosti manuálne obnoviť. V opačnom prípade po uplynutí platnosti predplatného prídete o ochranu.
  16. Ako si obnovím predplatné?

  17. Môžem manuálne predĺžiť (obnoviť) svoje predplatné pred vypršaním jeho platnosti?

    Pre viac informácií navštívte internetový obchod alebo kontaktujte technickú podporu spoločnosti ESET.

  18. Práve som obnovil/-a svoje predplatné, v programe sa však stále zobrazuje starý dátum skončenia platnosti. Kde je problém?

    Zobrazenie nového dátumu skončenia platnosti predplatného môže v niektorých prípadoch určitý čas trvať. Platí to aj pre prvú aktualizáciu po obnovení predplatného. Ochrana pred vírusmi však bude aktívna a váš počítač bude chránený. Ak predplatné obnovíte ešte pred jeho vypršaním, nový dátum skončenia platnosti predplatného sa zobrazí až po uplynutí pôvodného dátumu. Ak uplynie viac ako 24 hodín a predplatné sa stále nezobrazuje ako aktualizované, aktivujte produkt znova použitím aktivačného kľúča.

  19. Ako mám postupovať, ak chcem rozšíriť predplatné, odobrať produkty z predplatného alebo ho zlúčiť s iným predplatným pred jeho obnovením?

    Naše tímy obchodného oddelenia a oddelenia technickej podpory vám radi poradia. Kontakty na jednotlivé oddelenia nájdete na tejto stránke.

  20. Stiahol/-la som 32-bitovú verziu, môj počítač však má 64-bitovú architektúru. Môžem si program stiahnuť znova?

    Áno, náš softvér si môžete stiahnuť, koľkokrát potrebujete. Odporúčame vám sťahovať si produkty ESET z portálu ESET HOME. Takto si stiahnete produkt ESET už aktivovaný a v správnej verzii kompatibilnej s vaším zariadením.

    1. Zistite, ktorá verzia softvéru ESET je vhodná pre váš počítač.

    2. Stiahnite si produkt ESET.

  21. Nainštaloval/-a som nesprávnu verziu produktu alebo iný produkt. Čo mám robiť?

  22. Zakúpil/-a som si predplatné pre viac zariadení. Koľko jednotiek mi zostalo?

    Svoje predplatné môžete zobraziť a spravovať po prihlásení do online účtu ESET HOME. Naše aktualizačné servery vás upozornia, ak sa pokúsite aktivovať ochranu na väčšom počte zariadení, než vám umožňuje vaše predplatné (počas aktivácie sa vám zobrazí chybové hlásenie).

  23. Čo je ESET HOME?

    ESET HOME je služba, ktorá vám umožňuje z jedného miesta spravovať predplatné ESET a ochranu vašich zariadení. Podrobné inštrukcie, ako ESET HOME používať, nájdete v používateľskej príručke.

  24. Čo mám robiť, ak dostanem upozornenie týkajúce sa neúspešnej aktivácie z dôvodu prečerpaného predplatného?

    Postup nájdete v našom článku Databázy znalostí.

  25. Môžem použiť rovnaké predplatné pri prechode na iný produkt ESET pre domácnosti s OS Windows/macOS s väčším počtom funkcií?

    Áno. Ak je používané predplatné možné aplikovať na produkt ESET pre domácnosti s OS Windows/macOS s väčším počtom funkcií, po inštalácii sa zobrazí hlásenie „Vaše predplatné vám umožňuje inštalovať si produkt, ktorý obsahuje viac funkcií“. Používateľ môže zmeniť produkt alebo aj naďalej používať rovnaký produkt. Používateľ tiež môže kedykoľvek prejsť na produkt s väčším počtom funkcií.

  26. Moje predplatné bolo pozastavené. Čo to znamená?

    Ak sa vo vašom produkte ESET pre domácnosti s OS Windows/macOS zobrazí upozornenie „Vaše predplatné je pozastavené“, váš produkt sa už nebude aktualizovať. Prihláste sa na portál ESET HOME, skontrolujte informácie o svojom predplatnom a uistite sa, že vaše platobné údaje sú aktuálne. Ak nie ste pripojený na portál ESET HOME, obráťte sa na technickú podporu.

  27. Musím mať voľné jednotky, ak chcem nainštalovať ESET Password Manager?

    Nie, na inštaláciu nástroja ESET Password Manager nie sú potrebné voľné jednotky. Každý používateľ musí mať vlastné úložisko hesiel. Počet účtov pre ukladanie hesiel, ktoré môžete vytvoriť v nástroji ESET Password Manager, sa rovná počtu jednotiek priradených k vášmu predplatnému ESET.

  28. Musím mať voľné jednotky, ak chcem nainštalovať ESET VPN?

    Nie, na inštaláciu nástroja ESET VPN nie sú potrebné voľné jednotky. Každý používateľ musí mať vlastný profil. Počet profilov VPN, ktoré môžete vytvoriť, sa rovná počtu jednotiek priradených k vášmu predplatnému ESET.

  29. Potrebujem na správu predplatného účet ESET HOME?

    Áno, ak ste si predplatné zakúpili po 15. novembri 2023, účet ESET HOME je povinný.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)