Vyhľadávanie článkov pre firmy

Ako exportujem konfiguračný .xml súbor pre Zákaznícku podporu spoločnosti ESET? (produkty Endpoint)

Problém

  • Exportovanie konfiguračného súboru do .xml
  • Zamestanec zákazníckej podpory ESET si vyžiadal konfiguračný súbor vo formáte .xml

Riešenie

Sú tri spôsoby, ktorými sieťový administrátor môže exportovať .xml súbor z pracovnej stanice. Vyberte si metódu, ktorá vám vyhovuje a kliknite na jej odkaz pre podrobný postup:

Ak ste používateľom produktov pre domácnosť - ESET Smart Security alebo NOD32 Antivirus prosím kliknite sem.

Exportovanie konfiguračného súboru .xml pomocou ESET Remote Administrator Policy Manager

Exportovanie konfiguračného súboru .xml pomocou ESET Remote Administrator Console

Exportovanie konfiguračného súboru .xml na pracovných staniciach

Odoslanie konfiguračného súboru .xml Zákazníckej podpore spoločnosti ESET

Exportovanie pomocou ESET Remote Administrator Policy Manager

  1. V hlavnom okne ESET Remote Administrator Console, kliknite na Tools > Policy Manager.

  2. Označte vašu politiku a kliknite na Edit.

    Obr. 1-1
    Kliknite na obrázok pre jeho zväčšenie v novom okne

  3. Pre exportovanie .xml súboru označte kategóriu, ktorej konfiguráciu chcete exportovať a kliknite na Mark.

    Obr. 1-2
    Kliknite na obrázok pre jeho zväčšenie v novom okne

  4. Kliknite na File > Export Marked to.

    Obr. 1-3
    Kliknite na obrázok pre jeho zväčšenie v novom okne


  5. Označte cestu k adresáru, kde chcete uložiť konfiguračný súbor. Zadajte názov súboru do poľa File name a kliknite na Save. Ukončite ESET Configuration Editor (kliknite na No ak budete vyzvaný na uloženie zmien).
  6. Odošlite konfiguračný .xml súbor Zákazníckej podpore ESET.
  7. POZNÁMKA:

    Pri odosielaní konfiguračného súboru zákaznickej podpore prosím postupujte presne podľa nasledujúcich krokov:

    1. Kliknite pravým tlačidlom myši na .xml súbor, z otvoreného menu vyberte možnosť Odoslať kam > Komprimovaný (zazipovaný) priečinok.
    2. Priložte skomprimovaný .xml súbor do odpovede pre zákaznícku podporu. Naši zamestananci preskúmajú konfiguračný súbor a odpovedia príslušnými krokmi na vyriešenie problému hneď, ako to bude možné.

Exportovanie pomocou ESET Remote Administrator Console (ERAC)

  1. Otvorte ERAC dvojklikom na ikonu ERAC na ploche, alebo kliknutím na Štart > Všetky programy > ESET > ESET Remote Administrator Console > ESET Remote Administrator Console.

  2. V hlavnom okne programu kliknite na kartu Clients.

  3. Kliknite pravým tlačidlom myši na požadovanú pracovnú stanicu a kliknite na Configuration.

  4. Kliknite na Save As v okne Properties a zvoľte cestu k adresáru, kde chcete uložiť konfiguračný súbor. Zadajte názov súboru do poľa File name a kliknite na Save.

    Obr. 1-4

  5. V okne Properties kliknite na OK pre návrat do hlavného okna programu.
  6. Odošlite konfiguračný .xml súbor Zákazníckej podpore ESET.

POZNÁMKA:

Pri odosielaní konfiguračného súboru zákaznickej podpore prosím postupujte presne podľa nasledujúcich krokov:

  1. Kliknite pravým tlačidlom myši na .xml súbor, z otvoreného menu vyberte možnosť Odoslať kam Komprimovaný (zazipovaný) priečinok.
  2. Priložte skomprimovaný .xml súbor do odpovede pre zákaznícku podporu. Naši zamestananci preskúmajú konfiguračný súbor a odpovedia príslušnými krokmi na vyriešenie problému hneď, ako to bude možné.

Na pracovnej stanici

  1. Kliknite na ikonu ESET  v paneli notifikácií, alebo kliknite na Štart > Všetky Programy > ESET > ESET Endpoint Security alebo ESET Endpoint Antivirus.
  2. V hlavnom okne programu kliknite Nastavenia > Import a export nastavení....

    Obr. 1-5
    Kliknite na obrázok pre jeho zväčšenie v novom okne

  3. Označte Export nastavení, vpíšte názov .xml súboru do poľa Názov súboru a kliknite na ... pre výber adresára, do ktorého si želáte súbor uložiť.
  4. Kliknite na OK pre návrat do hlavného okna programu.

    Obr. 1-6

  5. Odošlite konfiguračný súbor .xml Zákazníckej podpore spoločnosti ESET.

POZNÁMKA:

Pri odosielaní konfiguračného súboru zákaznickej podpore prosím postupujte presne podľa nasledujúcich krokov:

  1. Kliknite pravým tlačidlom myši na .xml súbor, z otvoreného menu vyberte možnosť Odoslať kam > Komprimovaný (zazipovaný) priečinok.
  2. Priložte skomprimovaný .xml súbor do odpovede pre zákaznícku podporu. Naši zamestananci preskúmajú konfiguračný súbor a odpovedia príslušnými krokmi na vyriešenie problému hneď, ako to bude možné.

Odoslanie .xml súboru Zákazníckej podpore ESET 

POZNÁMKA:

Pred odoslaním konfiguračného .xml súboru na analýzu musíte vyplniť formulár na kontaktovanie Zákazaníckej podpore.

Keď vyplníte formulár, ozve sa vám zamestnanec so žiadosťou o zaslanie konfiguračného súboru.

  1. Kliknite pravým tlačidlom myši na .xml súbor, z otvoreného menu vyberte možnosť Odoslať kam > Komprimovaný (zazipovaný) priečinok.

  2. Priložte skomprimovaný .xml súbor do odpovede pre zákaznícku podporu. Naši zamestananci preskúmajú konfiguračný súbor a odpovedia príslušnými krokmi na vyriešenie problému hneď, ako to bude možné.


Bol tento návod užitočný?