[KB3189] Riešenie problémov pri aktualizácii modulov v produktoch ESET pre Windows určených pre domácnosti (15.x – 16.x)

Problém

  • Bezpečnostný produkt ESET sa vám po automatickej aktualizácii nedarí aktivovať.
  • Po prechode na novú verziu produktu ESET pre Windows určeného pre domácnosti sa zobrazí správa „Všeobecná chyba kompilátora“.
  • V programe ESET sa zobrazí správa „Aktualizácia modulov nebola úspešná“:

Riešenie

Uistite sa, že používate najnovšiu verziu produktu ESET

Mnohé z problémov, s ktorými ste sa mohli stretnúť pri používaní produktu ESET, boli v najnovšej verzii opravené. Dôrazne vám preto odporúčame prejsť na najnovšiu verziu.

Video Tutorial

  1. Navštívte webovú stránku spoločnosti ESET, aby ste si overili, či je vaše internetové pripojenie aktívne. Na sťahovanie aktualizácií je nevyhnutné aktívne pripojenie na internet.

  2. Otvorte hlavné okno bezpečnostného produktu ESET pre Windows.

  3. Stlačením klávesu F5 otvorte Rozšírené nastavenia.

  4. Kliknite na Aktualizácia → Vyčistiť → OK.

    Možnosť vyčistiť aktualizačnú vyrovnávaciu pamäť nie je k dispozícii

    Ak tlačidlo Vyčistiť vedľa možnosti Vyčistiť aktualizačnú vyrovnávaciu pamäť nie je k dispozícii (má sivú farbu), reštartujte počítač a potom sa znova pokúste produkt aktualizovať (pred reštartovaním si pridajte do záložiek tento článok). Po reštartovaní počítača zopakujte kroky 2 až 4. Funkcia Vyčistiť by teraz mala byť dostupná.

Obrázok 1-1
  1. Reštartujte počítač.

  2. Otvorte hlavné okno programu a kliknite na AktualizáciaOveriť dostupnosť aktualizácií. Ak problém pretrváva, odinštalujte a znova nainštalujte svoj produkt ESET.

Obrázok 1-2

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)