[KB8078] Najčastejšie otázky o produktoch ESET Endpoint Security a ESET Endpoint Antivirus (9.x – 10.x)

Riešenie

  1. Čo je nové v produktoch ESET Endpoint Security/ESET Endpoint Antivirus?
    Podrobnosti o nových funkciách v produktoch ESET Endpoint Security/ESET Endpoint Antivirus nájdete v Online pomocníkovi.

  2. Čo je ESET Endpoint Security/ESET Endpoint Antivirus?
    Produkty ESET Endpoint Security a ESET Endpoint Antivirus vo verzii 10.1 boli vydané 19. júla 2023 a predstavujú novú generáciu produktov ESET pre malé a stredné firmy a veľké podniky. Pozrite si rozdiely medzi bezpečnostnými riešeniami ESET Endpoint Security a ESET Endpoint Antivirus.

  3. Ako môžem prejsť z produktu ESET Endpoint Antivirus na ESET Endpoint Security?
    ESET Endpoint Security môžete nainštalovať cez ESET Endpoint Antivirus.
     
  4. Môžem prejsť z produktu ESET pre domácnosti na produkt ESET pre koncové zariadenia?
    Áno, z produktu ESET Smart Security Premium vo verzii 14.2 a novšej môžete prejsť na ESET Endpoint Security alebo ESET Endpoint Antivirus 9.x a novšie verzie. Prechod z produktu ESET Smart Security Premium vo verzii 14.2 a novšej na aktuálnu verziu produktu ESET pre koncové zariadenia

  5. Musím platiť za to, ak chcem prejsť z predchádzajúcej verzie firemného produktu ESET na ESET Endpoint Antivirus alebo ESET Endpoint Security?
    Nie, zákazníci spoločnosti ESET s platnou licenciou na predchádzajúcu verziu produktu môžu prejsť na ESET Endpoint Security/ESET Endpoint Antivirus bezplatne.

  6. Mám svoje produkty ESET pre koncové zariadenia aktualizovať na najnovšiu verziu?
    Odporúčame vždy používať najnovšiu verziu produktov ESET. Počnúc verziou 9.x môžete v produktoch ESET pre koncové zariadenia povoliť automatické aktualizácie, aby sa vaše bezpečnostné riešenia vždy aktualizovali na najnovšiu verziu. Vyžaduje sa správa koncových zariadení pomocou konzoly ESET PROTECT vo verzii 9 alebo novšej.

    Na zabezpečenie plnej funkčnosti a integrácie počas aktualizácie si v nasledujúcom článku prečítajte, či by ste mali svoje produkty ESET pre koncové zariadenia alebo servery aktualizovať na verziu 8.
  1.  Aké sú systémové požiadavky pre produkty ESET pre koncové zariadenia?
    Pozrite si systémové požiadavky v našom Online pomocníkovi.

  2. Môžem používať ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security alebo ESET NOD32 Antivirus s konzolou ESET PROTECT?
    Nie. Produkty ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security a ESET NOD32 Antivirus sú určené pre domácnosti a nie je možné ich spravovať prostredníctvom konzoly ESET PROTECT. Produkty ESET pre domácnosti nie je vhodné používať spolu so serverovými produktmi ESET ani ich inštalovať na operačné systémy Windows Server.

    Môžete však prejsť z produktu ESET Smart Security Premium vo verzii 14.2 a novšej na aktuálnu verziu produktu ESET pre koncové zariadenia.

  3. Môžem produkt ESET určený pre koncové zariadenia nainštalovať na server?
    Pre servery (doménové radiče) je určený produkt ESET Server Security for Microsoft Windows Server. Ak chcú existujúci používatelia firemných produktov prejsť na ESET Server Security for Microsoft Windows Server, musia sa obrátiť na lokálnu pobočku, partnera alebo predajcu spoločnosti ESET.

    ESET Server Security obsahuje funkcie špecifické pre servery. Hlavnou výhodou je, že odporúčané nastavenia pre serverovú inštaláciu sú integrované do automatických vylúčení v produkte ESET Server Security, takže nie je potrebné manuálne nastavovať ďalšie vylúčenia na serverový operačný systém alebo stolový počítač používaný v úlohe servera.

  4. Môžem naďalej používať predchádzajúcu verziu firemného produktu ESET alebo ho musím aktualizovať?
    Áno, zákazníci spoločnosti ESET môžu naďalej používať predchádzajúce verzie firemných produktov ESET. Produkty je potrebné aktualizovať, až keď spoločnosť ESET ukončí ich podporu, o čom zákazníkov informuje v oznámení o ukončení životného cyklu produktu.

  5. Ako zapnem alebo vypnem zabezpečený prehliadač v produkte ESET Endpoint Security?
    Prečítajte si článok o tom, ako povoliť a nastaviť zabezpečený prehliadač v produkte ESET Endpoint Security.

  6. Čo znamená hlásenie „Súbor je blokovaný z dôvodu analýzy“?
    Viac informácií o tomto oznámení nájdete v Online pomocníkovi.

  7. Čo sa považuje za prenosné zariadenie?
    Prenosné zariadenia sú zariadenia napájané z batérie, ako napríklad prehrávače médií, smartfóny, zariadenia typu plug-and-play atď. Prečítajte si viac o správe zariadení.

  8. Čo je Intel® Threat Detection Technology (TDT)?
    Prečítajte si viac o technológii Intel® Threat Detection Technology (TDT).

  9. Aký je rozdiel medzi ochranou prístupu na web a webovou kontrolou? 
  1. Aký je rozdiel medzi produktom ESET Endpoint Antivirus a ESET Endpoint Security?

     

    ESET Endpoint Security

    ESET Endpoint Antivirus

    ESET Endpoint Security
    for Windows on ARM

    Funkcie detekcie a ochrany

         
    Zabezpečený prehliadač     
    Kontrola UEFI 
    Detekcie na úrovni DNA
    Ransomware Shield
    Strojové učenie  
    Cloudový systém ochrany pred malvérom
    Reputácia a vyrovnávacia pamäť
    Sandbox v rámci produktu
    Ochrana pred sieťovými útokmi
    Antivírus
    Antispyvér
    Ochrana Anti‑Stealth
    Rezidentná ochrana súborového systému
    Ochrana dokumentov
    Kontrola počítača
    Kontrola pri štarte počítača
    Počiatočná kontrola 
    Automatická kontrola vymeniteľných médií
    Detekcia správania a blokovanie – HIPS  
    Vulnerability Shield
    Pokročilá kontrola pamäte
    Exploit Blocker  
    Správa zariadení
    Natívne 64‑bitové skenovacie jadro 
    Podpora AMSI 
    Chránená služba 
    Moduly DLL 
    Rozšírená kontrola skriptov prehliadača 
    Vylúčenia procesov v celom systéme 
    Vylúčenia objektov v celom systéme na základe hodnôt hash 

    Správa zariadení 

         
    Plánovanie na základe dátumu/času 

    Obojsmerný firewall

         
    Obojsmerný firewall  
    Sprievodca riešením problémov  
    Jednoduchý prístup k vyhodnocovaniu pravidiel  
    Vytvorenie pravidla firewallu priamo z protokolu  
    Ochrana pred botnetmi   

    E-mailová ochrana

         
    E-mailová ochrana
    Antispamová ochrana klientov    

    Webová ochrana

         
    Ochrana prístupu na web
    Anti‑Phishing
    Webová kontrola    

    Aktualizácia

         
    Možnosť aktualizácie menších programových modulov 

    Používateľské rozhranie

         
    Úplné skrytie grafického rozhrania
    Podpora lokálne spravovaných zoznamov

    Inštalácia

         
    Inštalátor vo viacerých jazykoch 
    Automatické aktualizácie produktov 
    Inštalácia jednotlivých súčastí  
    Podpora pre ESET Inspect 
    Podpora pre ESET LiveGuard 
    Natívne rozhranie príkazového riadka pre integráciu RMM 
    Kompatibilita s nástrojom ESET Security Management Center 
    Kompatibilita s nástrojom ESET Remote Administrator 6.x

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)