[KB7867] Odoslanie klientskej úlohy na aktualizáciu modulov cez ESET PROTECT (8.x – 10.x)

Problém

Vyžadujú sa používateľské oprávnenia

Tento článok predpokladá, že máte príslušné prístupové práva a oprávnenia na vykonávanie nižšie uvedených úloh.

Ak používate predvolený používateľský účet správcu (Administrator) alebo nemôžete vykonať nižšie uvedené úlohy (možnosť nie je k dispozícii), vytvorte druhý účet správcu so všetkými prístupovými právami.

  • Aktualizácia modulov nebola úspešná: „Pri sťahovaní aktualizačných súborov nastala chyba“

Riešenie

 Používatelia koncových zariadení: postupujte podľa týchto pokynov na jednotlivých klientskych pracovných staniciach.

  1. Otvorte ESET PROTECT On-Prem vo webovom prehliadači a prihláste sa.
     

  2. Kliknite na Úlohy → Nová Klientska úloha.

Obrázok 1-1
  1. Zadajte názov úlohy. Z roletového menu Úloha vyberte možnosť Aktualizácia modulov. Viac informácií o aktualizáciách modulov nájdete v Online pomocníkovi. 
Obrázok 1-2
  1. Kliknite na Nastavenia a začiarknite políčko pod popisom Vyčistiť vyrovnávaciu pamäť pre aktualizácie. Po vytvorení úlohy môžete pridať ciele.
     
  2. Keď skončíte s úpravami úlohy, kliknite na Dokončiť.
Obrázok 1-3
  1. Vytvorte spúšťač a pridajte cieľové počítače zo statickej skupiny Všetko.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)