[KB3733] Známe problémy s produktmi ESET a systémom Windows 10

Problém

  • Riešenie známych problémov, ktoré sa vyskytujú po prechode na Windows 10 s nainštalovaným produktom ESET.

Riešenie

Najnovšie verzie bezpečnostných produktov ESET určených pre domácnosti a firmy sú kompatibilné s operačným systémom Windows 10. Ak máte na počítači nainštalovaný bezpečnostný produkt ESET a chcete prejsť zo staršej verzie operačného systému Windows na Windows 10, odporúčame vám ešte pred nainštalovaním systému Windows 10 najskôr aktualizovať váš produkt ESET na najnovšiu dostupnú verziu.

Produkty ESET pre domácnosti: prečítajte si náš článok v databáze znalostí, v ktorom nájdete informácie o prechode na Windows 10 a kompatibilite produktov ESET.

Produkty ESET pre firmy: prečítajte si náš článok v databáze znalostí, v ktorom nájdete informácie o prechode na Windows 10 a kompatibilite produktov ESET.

Aktualizácia Windows 11

Inštalácia aktualizácie Windows 11 môže ovplyvniť kompatibilitu vášho produktu ESET na operačnom systéme Windows 10.

  • Domácnosti: Ak je váš produkt ESET vo verzii 13 alebo 14, nemusíte robiť žiadne zmeny. Viac informácií o aktualizácii nájdete v našom článku.
  • Firemní zákazníci: Všetky tu uvedené verzie produktov ESET sú s aktualizáciou kompatibilné.

Známe problémy s 32-bitovými systémami Windows

  • Po prechode na Windows 10 vo verzii 1803 (aktualizácia z apríla 2018) sa môže používateľom 32‑bitových systémov zobraziť v programe ESET jedno z nasledujúcich chybových hlásení:
    • Načítanie modulov zlyhalo
    • Antivírusová ochrana je nefunkčná

Dočasné riešenia problému

  1. Modul antivírusovej a antispyvérovej kontroly ESET vo verzii 1539.1 bol vydaný ako dočasné riešenie problému s nefunkčnými modulmi (chyba „Načítanie modulov zlyhalo“). Tento modul zakáže chránenú službu na 32‑bitových systémoch Windows 10 vo verzii 1803 (RS4). Ak si váš program ESET už stiahol tento aktualizovaný modul, je potrebné reštartovať počítač, aby sa príslušné zmeny prejavili. Žiadne ďalšie úkony spraviť netreba. Kliknite sem a pozrite si snímku aktualizovaného modulu vo verzii 1539.1.
  2. Ak chcete modul antivírusovej a antispyvérovej kontroly v programe ESET aktualizovať manuálne, kliknite na sekciu AktualizáciaOveriť dostupnosť aktualizácií. Ilustrované pokyny nájdete v článku Aktualizácia produktov ESET – overenie dostupnosti aktualizácií programových modulov.

Keď Microsoft a ESET prinesú trvalé riešenie, chránené služby u dotknutých používateľov budú opätovne povolené prostredníctvom aktualizácie modulov ESET.

Riešenie

  1. Prejdite na 64-bitovú verziu systému Windows.

So spoločnosťou Microsoft spolupracujeme na trvalom odstránení tohto problému, a ak budeme mať k dispozícii nové informácie, budeme tento obsah aktualizovať.

Známe problémy s programami ESET Endpoint Security a ESET Endpoint Antivirus

  1. Nesprávna priorita zobrazovania okna „ESET: Vypnutie počítača po kontrole“

    Ak ste povolili vypnutie počítača po vykonaní Kontroly počítača a máte spustenú aplikáciu v maximalizovanom režime (napr. Internet Explorer), okno sa nezobrazí v popredí. V takom prípade neuvidíte počas procesu vypínania upozornenie na spustenú aplikáciu.

  2. Nástroj ecmd.exe nie je rozpoznaný ako dôveryhodná aplikácia

    Ak chcete spustiť nástroj príkazového riadka ecmd.exe, v dialógovom okne Centrum akcií kliknite na Áno.

  3. Problémy so službou Windows Update na systéme Windows 10

    Vo verzii Windows 10 predstavila spoločnosť Microsoft upravený postup aktualizácií systému (Windows Update). Tento nový postup zahŕňa dôslednejšie uplatňovanie aktualizácií pre jednotlivé komponenty a môže spôsobiť, že váš program ESET bude hlásiť potrebu inštalácie aktualizácií, aj keď boli požadované aktualizácie už nainštalované. Zistite, ako tieto upozornenia vypnúť.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)