Problém
- Zákaznícka podpora firmy ESET si vyžiadala protokol z inštalácie.
- Inštalácia produktu ESET skončila predčasne, skončila s určitou chybou, alebo sa akcia vrátila späť.
Podrobnosti
Protokol z inštalácie pomôže pracovníkom zákazníckej podpory pri analýze príčiny neúspešnej inštalácie. Pre ďalšie užitočné informácie v prípade neúspešnej inštalácie je potrebné vytvoriť aj protokol s názvom setupapi.log.
Riešenie
I. Nastavenie úrovne vytvárania protokolu (logu) pre setupapi.app.log a setupapi.dev.log
-
Otvorte Registry Editor.
Windows 7/8/8.1/10 Stlačte klávesu Windows + R. V zobrazenom okne s názvom Spustenie napíšte regedit a stlačte tlačidlo OK. Windows Vista Kliknite na Štart, v okne Vyhľadať napíšte Spustiť a stlačte klávesu ENTER. V zobrazenom okne s názvom Spustiť napíšte regedit a stlačte tlačidlo OK. Windows XP Kliknite na Štart→ Spustiť, napíšte regedit a stlačte tlačidlo OK. - Nájdite kľúč HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\ s názvom LogLevel a uložte jeho hodnotu do textového súboru. Bude potrebné neskôr toto nastaviť na pôvodnú hodnotu.
- LogLevel nastavte na hodnotu 0x0000FFFF hexadecimálne (do položky Value data zadajte iba reťazec ffff, viď Obr. 1-1). Po skončení pokračujte časťou II.
Obrázok 1-1
Kliknite na obrázok pre otvorenie v novom okne
II. Vytvorenie protokolu (logu) z inštalácie:
- Stiahnite offline inštalátor vášho ESET produktu (s príponou .msi alebo .exe) (kliknite sem pre určenie, ktorý inštalačný balíček stiahnuť) a uložte ho napr. na pracovnú plochu.
-
Používatelia ESET NOD32 Antivirus / ESET Smart Security s verziou 9.x a viac:
(ak používate ESET Live Installer alebo inštalátor s príponou .exe)
Dvakrát kliknite na inštalačný súbor ESET a potom prosím prejdite na krok 5.
Používatelia, ktorí inštalujú ostatné ESET produkty:
(inštalátor s príponou .msi)
Otvorte okno Spustiť.Windows 7/8/8.1/10 Stlačte klávesu Windows + R. Windows Vista Kliknite na Štart, v okne Vyhľadať napíšte Spustiť a stlačte klávesu ENTER. Windows XP Kliknite na Štart→ Spustiť. - V zobrazenom okne s názvom Spustiť kliknite na tlačidlo Prehľadávať... a vyhľadajte uložený súbor s koncovkou .msi (napr. ess_nt64_sky.msi). V časti Súbory typu: vyberte možnosť Všetky súbory a dva-krát kliknite na .msi súbor.
- Vybratý súbor aj s cestou sa zobrazí v okne Spustiť v časti Otvoriť:. Za názov tohto súboru .msi vložte medzeru, napíšte /lvx* install.log a kliknite na OK (viď Obr. 1-2).
Obrázok 1-2
-
Pokračujte v inštalácii až do konca, alebo až po zobrazenie hlásenia s chybou.
V prípade operačného systému Windows Vista/7/8/8.1/10 je potrebné vyhľadať súbory:- C:\WINDOWS\inf\setupapi.app.log
- C:\WINDOWS\inf\setupapi.dev.log
(iba .msi inštalátory)
Protokol z inštalácie s názvom install.log sa vytvorí do adresára, kde bol uložený .msi súbor.
III. Vráťte úroveň vytvárania protokolu na predvolenú hodnotu:
Nájdite kľúč HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup LogLevel a nastavte jeho pôvodnú hodnotu.
IV. Kontaktujte technickú podporu:
Ak ešte nemáte otvorený prípad, ktorý už riešite so zákazníckou podporou firmy ESET, vyplňte Online formulár a do prílohy priložte vytvorené súbory (zbalené napr. programom WinRAR).