[KB406] Vytvorenie protokolu z inštalácie ESET produktov pre Windows

Problém

  • Zákaznícka podpora firmy ESET si vyžiadala protokol z inštalácie.
  • Inštalácia produktu ESET skončila predčasne, skončila s určitou chybou, alebo sa akcia vrátila späť.

Podrobnosti

Protokol z inštalácie pomôže pracovníkom zákazníckej podpory pri analýze príčiny neúspešnej inštalácie. Pre ďalšie užitočné informácie v prípade neúspešnej inštalácie je potrebné vytvoriť aj protokol s názvom setupapi.log.

Riešenie

I. Nastavenie úrovne vytvárania protokolu (logu) pre setupapi.app.log a setupapi.dev.log

  1. Otvorte Registry Editor.

    Windows 7/8/8.1/10 Stlačte klávesu Windows + R. V zobrazenom okne s názvom Spustenie napíšte regedit a stlačte tlačidlo OK.
    Windows Vista Kliknite na Štart, v okne Vyhľadať napíšte Spustiť a stlačte klávesu ENTER. V zobrazenom okne s názvom Spustiť napíšte regedit a stlačte tlačidlo OK.
    Windows XP Kliknite na Štart→ Spustiť, napíšte regedit a stlačte tlačidlo OK.
  2. Nájdite kľúč HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup\ s názvom LogLevel a uložte jeho hodnotu do textového súboru. Bude potrebné neskôr toto nastaviť na pôvodnú hodnotu.
     
  3. LogLevel nastavte na hodnotu 0x0000FFFF hexadecimálne (do položky Value data zadajte iba reťazec ffff, viď Obr. 1-1). Po skončení pokračujte časťou II.

Obrázok 1-1
Kliknite na obrázok pre otvorenie v novom okne

II. Vytvorenie protokolu (logu) z inštalácie:

  1. Stiahnite offline inštalátor vášho ESET produktu (s príponou .msi alebo .exe) (kliknite sem pre určenie, ktorý inštalačný balíček stiahnuť) a uložte ho napr. na pracovnú plochu.
  2. Používatelia ESET NOD32 Antivirus / ESET Smart Security s verziou 9.x a viac:
    (ak používate ESET Live Installer alebo inštalátor s príponou .exe)

    Dvakrát kliknite na inštalačný súbor ESET a potom prosím prejdite na krok 5.

    Používatelia, ktorí inštalujú ostatné ESET produkty:
    (inštalátor s príponou .msi)

    Otvorte okno Spustiť.

    Windows 7/8/8.1/10 Stlačte klávesu Windows + R.
    Windows Vista Kliknite na Štart, v okne Vyhľadať napíšte Spustiť a stlačte klávesu ENTER.
    Windows XP Kliknite na Štart→ Spustiť.
  3. V zobrazenom okne s názvom Spustiť kliknite na tlačidlo Prehľadávať... a vyhľadajte uložený súbor s koncovkou .msi (napr. ess_nt64_sky.msi). V časti Súbory typu: vyberte možnosť Všetky súbory a dva-krát kliknite na .msi súbor.
     
  4. Vybratý súbor aj s cestou sa zobrazí v okne Spustiť v časti Otvoriť:. Za názov tohto súboru .msi vložte medzeru, napíšte /lvx* install.log a kliknite na OK (viď Obr. 1-2).

    Obrázok 1-2

  5. Pokračujte v inštalácii až do konca, alebo až po zobrazenie hlásenia s chybou.

    V prípade operačného systému Windows Vista/7/8/8.1/10 je potrebné vyhľadať súbory:

    • C:\WINDOWS\inf\setupapi.app.log
    • C:\WINDOWS\inf\setupapi.dev.log
    V prípade Windows XP, súbor s názvom setupapi.log sa vytvorí v umiestnení C:\Windows.

    (iba .msi inštalátory)
    Protokol z inštalácie s názvom install.log sa vytvorí do adresára, kde bol uložený .msi súbor.

III. Vráťte úroveň vytvárania protokolu na predvolenú hodnotu:

Nájdite kľúč HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup LogLevel a nastavte jeho pôvodnú hodnotu.

IV. Kontaktujte technickú podporu:

Ak ešte nemáte otvorený prípad, ktorý už riešite so zákazníckou podporou firmy ESET, vyplňte Online formulár a do prílohy priložte vytvorené súbory (zbalené napr. programom WinRAR).

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)