[KB6159] Spustenie príkazu Info_get.command na zariadení Linux a odoslanie protokolov technickej podpore ESET

Problém

Riešenie

 Používatelia systému Windows Používatelia systému macOS

Používatelia ESET Server Security for Linux

Postupujte podľa pokynov pre ESET Server Security for Linux.

Vygenerovanie protokolu cez príkaz info_get.command

Ak máte problémy s produktmi ESET spustenými na počítačoch s operačným systémom Linux, technická podpora spoločnosti ESET vás môže požiadať, aby ste spustili príkaz info_get.command a zaslali jej zozbierané protokoly.

Príkaz spustíte takto:

  1. Pomocou aplikácie, ako je Putty, sa cez bezpečný shell (SSH) prihláste do dotknutého počítača ako root používateľ.

  2. Na stiahnutie nástroja ESET Log Collector použite nasledujúci príkaz:

    wget https://help.eset.com/eset_tools/info_get.command.zip
  3. Na rozbalenie súboru zip použite nasledujúci príkaz:

    unzip info_get.command.zip
  4. Spustite nasledujúci príkaz:

    chmod +x info_get.command
  5. Potom spustite nasledujúci príkaz:

    Zmenšenie súboru protokolu

    Ak chcete zmenšiť súbor protokolu, môžete vytvoriť súbor bez protokolov produktu.

    V takomto prípade spustite príkaz v tomto kroku s parametrom:

    ./info_get.command --no-productlogs
    ./info_get.command
  6. Po zozbieraní protokolov sa vám zobrazí správa s výzvou, aby ste odoslali vygenerovaný súbor zip alebo tgz umiestnený na ploche počítača technickej podpore spoločnosti ESET. Dajte ho do prílohy e-mailovej správy, ktorú zašlete ako odpoveď pracovníkovi technickej podpory.

    Pokiaľ ste technickú podporu spoločnosti ESET ešte nekontaktovali, môžete tak urobiť prostredníctvom webového formulára.


Vygenerovanie a odoslanie protokolu technickej podpore spoločnosti ESET

Ak si technická podpora spoločnosti ESET vyžiada protokoly z produktu ESET Endpoint Antivirus for Linux, na vygenerovanie protokolov použite skript collect_logs.sh dostupný v adresári /opt/eset/eea/sbin/ .

Skript spustite z okna Terminálu s oprávneniami root a zadajte nasledujúci príkaz:

sudo /opt/eset/eea/sbin/collect_logs.sh

Vygenerovaný protokol odošlite technickej podpore spoločnosti ESET prostredníctvom e-mailu.


Riešenie problémov s aktiváciou produktu

Na pomoc pri riešení problémov s aktiváciou produktu si môže technická podpora spoločnosti ESET vyžiadať súvisiace protokoly.

  1. Zapnite službu aktivačného protokolu spustením nasledujúceho príkazu ako privilegovaný používateľ:

    sudo /opt/eset/eea/sbin/ecp_logging.sh -e

    V prípade nevyhnutnosti spustite nasledujúci príkaz na reštartovanie produktu bez promptu:

    sudo /opt/eset/eea/sbin/ecp_logging.sh -e -f
  1. Skúste proces aktivácie zopakovať. Ak sa to nepodarí, spustite skript na zbieranie protokolov ako privilegovaný používateľ a zozbierané protokoly pošlite technickej podpore spoločnosti ESET.

    sudo /opt/eset/eea/sbin/collect_logs.sh

  1. Vypnite aktivačné protokoly spustením nasledujúceho príkazu ako privilegovaný používateľ: 

    sudo /opt/eset/eea/sbin/ecp_logging.sh -d

    Prípadne spustite nasledujúci príkaz na reštartovanie produktu bez promptu:

    sudo /opt/eset/eea/sbin/ecp_logging.sh -d -f
  2. Po zozbieraní protokolov sa vám zobrazí správa s výzvou, aby ste odoslali vygenerovaný súbor zip alebo tgz umiestnený na ploche počítača technickej podpore spoločnosti ESET. Dajte ho do prílohy e-mailovej správy, ktorú zašlete ako odpoveď pracovníkovi technickej podpory.

    Pokiaľ ste technickú podporu spoločnosti ESET ešte nekontaktovali, môžete tak urobiť prostredníctvom webového formulára.

Prečítajte si viac o riešení problémov týkajúcich sa produktu ESET Endpoint Antivirus for Linux.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)