Vyhľadávanie článkov pre firmy

Aké novinky prináša ESET Security Management Center (7.x)?

Problém

  • Nové funkcie v ESMC 7
  • Dôležité informácie o aktualizácii na najnovšiu verziu ESMC

ESET Security Management Center (ESMC) bol vydaný 16. augusta 2018 a zahŕňa mnoho nových a vylepšených funkcií. S novým názvom ESMC tak zároveň prišla náhrada za ESET Remote Administrator vo verzii 6.

Riešenie

 | Inštrukcie k aktualizácii |  | | |

Aktuálna verzia: 7.0.72.2


Aké novinky prináša ESET Security Management Center 7?

ESET Security Management Center predstavuje riešenie na riadenie IT bezpečnosti na úrovni väčšieho podniku. Umožňuje centrálne spravovať bezpečnosť celej firemnej siete a vytvárať správy naprieč všetkými operačnými systémami.

Tu sú niektoré z dôležitých nových funkcií, ktoré so sebou prinieslo vydanie produktu ESET Security Management Center (ESMC): 

  • Flexibilná inštalácia – ESET Security Management Center je možné nainštalovať na systémy Windows a Linux alebo ako virtuálne zariadenie. Po inštalácii sa celá správa uskutočňuje cez webovú konzolu, ktorá umožňuje jednoduchý prístup a spravovanie z akéhokoľvek zariadenia alebo operačného systému.
  • Zmeny v názve a používateľskom rozhraní – nástroj na vzdialenú správu s názvom ESMC predstavuje náhradu za ESET Remote Administrator vo verzii 6. Zmeny sa urobili na funkčnej aj vizuálnej úrovni, a to vrátane niekoľkých dôležitých aktualizácií používateľského rozhrania.
  • Multitenantné riešenie – môžete vytvoriť viacerých používateľov a skupiny povolení, čo vám umožní rôznym používateľom udeliť prístup k vymedzenej časti inštancie ESET Security Management Center. Môžete tak efektívne prerozdeliť zodpovednosti naprieč veľkými podnikovými tímami.
     
  • Inventár hardvéru a softvéru – ESET Security Management Center poskytuje správy o všetkých nainštalovaných softvérových aplikáciách, ako aj o hardvéri v rámci organizácie. Vďaka tomu môžete centrálne z jedného miesta urobiť viac, keďže počítače sa dajú dynamicky zoskupiť na základe výrobcu, modelu, operačného systému, procesora, RAM, disku a mnohých ďalších faktorov.
     
  • Plne prispôsobiteľný systém správ a notifikácií – systém upozornení zahŕňa editor typu WYSIWYG, kde môžete dopodrobna nastaviť, o akých skutočnostiach chcete byť prostredníctvom upozornení informovaný. K dispozícii máte viac ako 170 vstavaných správ a veľmi jednoducho a rýchlo si môžete vytvárať aj vlastné správy.
     
  • Plne automatizovaná podpora VDI – komplexný algoritmus detekcie hardvéru sa používa na určenie identity počítača na základe jeho hardvéru. Toto umožňuje automatizované vytváranie obrazov a klonovanie pri non-perzistentných hardvérových prostrediach. Preto si podpora VDI od spoločnosti ESET nevyžaduje manuálne zásahy a je plne automatizovaná.

Podrobný zoznam vylepšení a zmien nájdete v kapitole Online pomocníka s názvom Nové funkcie. Rozdiely medzi ESMC 7 a ERA 6 sú popísané v kapitole Čo je nové v nástroji ESET Security Management Center 7.0
 

Systémové požiadavky a podporované operačné systémy pre ESET Security Management Center 7

Kliknite na príslušný odkaz nižšie pre zobrazenie podrobných informácií o systémových požiadavkách a podporovaných operačných systémoch:

Často kladené otázky

Nižšie nájdete zoznam často kladených otázok týkajúcich sa programu ESET Security Management Center:

  1. Ako si nainštalujem ESMC?
    Prečítajte si nasledujúci článok Databázy znalostí spoločnosti ESET: Začíname s ESET Security Management Center
     
  2. Musím si za aktualizáciu z ERA na ESMC zaplatiť?
    Nie, zákazníci s platnou licenciou pre firemný produkt ESET môžu aktualizovať z ERA na ESMC 7 zadarmo.
     
  3. Ako aktualizujem ERA na najnovšiu verziu?
    Prečítajte si nasledujúci článok Databázy znalostí spoločnosti ESET: Aktualizácia programu ESET Remote Administrator 6.3 a novších verzií na ESET Security Management Center 7
     

Aké známe problémy obsahuje ESMC 7.0.72.2?

Prečítajte si nasledujúci článok Databázy znalostí spoločnosti ESET: Známe problémy v produkte ESET Security Management Center


Dostupné podporné zdroje

ESET poskytuje svojim zákazníkom podporu v podobe používateľských príručiek, plne lokalizovaného pomocníka v produkte, online databázy znalostí a v závislosti od konkrétnej krajiny zákazníka aj podporu cez online chat, e-mail alebo cez telefón.

  • Online pomocník pre produkt ESET Security Management Center obsahuje kompletné referenčné informácie pre nastavenie systému, konfigurácie, inštalačné scenáre a podobne.

    • ESMC Inštalácia/Aktualizácia – táto časť obsahuje informácie týkajúce sa inštalačného procesu, postupu pri aktualizácii na najnovšiu verziu a použitia nástroja na migráciu.
       
    • ESMC Administrácia – táto časť obsahuje informácie o tom, ako nastaviť a spravovať ESMC, ako vytvárať úlohy a ako pracovať s licenciami.
       
    • Nasadenie virtuálneho zariadenia – táto časť obsahuje informácie o tom, ako nasadiť ESMC vo virtualizovanom prostredí.
       
  • Cez stránku www.eset.com/sk/podpora/kontakt/ môžete zaslať e-mail so svojou požiadavkou na oddelenie technickej podpory spoločnosti ESET.
     
  • Postupy riešenia rôznych problémov, odpovede na často kladené otázky a inštruktážne videá nájdete v Databáze znalostí spoločnosti ESET.
     
  • Videá pre ESMC a firemné produkty vo verzii 7 nájdete na ESET Knowledgebase YouTube kanáli.

Denník zmien pre ESET Security Management Center

Denník zmien, popisujúci zmeny a vylepšenia v rámci jednotlivých verzií, nájdete na tomto odkaze (len v anglickom jazyku).



Bol tento návod užitočný?