[KB728] Ako mám nastaviť svoj produkt ESET, ak sa pripájam na Internet pomocou telefónnej linky (dial-up pripojenie)?

Podrobnosti

Pri štandardných nastaveniach sa váš produkt ESET automaticky pokúsi stiahnuť aktualizáciu vírusovej databázy niekoľkokrát denne. Ak sa pripájate na Internet cez dial-up pripojenie (telefónna linka) a nie ste konštantne pripojení na Internet, môže vám váš produkt ESET zobraziť chybové hlásenia o zlyhaní aktualizácie vírusovej databázy. Váš počítač sa tiež môže pokúsiť automaticky pripojiť na Internet, aby potrebnú aktualizáciu stiahol. Ak tomu chcete zabrániť a ponechať automatické aktualizovanie aktívne len pre prípady kedy sami inicializujete pripojenie na Internet, vypnite funkciu Aktualizácia v module Plánovač podľa nasledujúcich pokynov:

Riešenie

  1. Otvorte hlavné okno programu ESET Smart Security alebo ESET NOD32 Antivirus. Ako môžem otvoriť hlavné okno programu ESET?
  2. Kliknite na Nástroje Plánovač.

Obr. 1-1
Kliknite na obrázok pre jeho zväčšenie v novom okne

 

  1. Zrušte začiarknutie políčka vedľa položky Pravidelná automatická aktualizácia. Pri tejto konfigurácii bude váš produkt ESET vykonávať aktualizácie len v prípade, že vaše dial-up pripojenie bude aktívne, nebude sa už sám pokúšať pripojiť na Internet.

 

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)