Vyhľadávanie článkov pre firmy

Problémy s povoleniami HKEY_LOCAL_MACHINE / Kód výsledku: 5

Riešenie

Počas vzdialenej inštalácie na klientské počítače na sieti sa môže objaviť táto správa "Remote Registry Opening (ESET Security Product Info) Result Code: 5 (Access is denied.)". Znamená to konflikt používateľských práv. Ak chcete skontrolovať povolenia niektorého z používateľov pre kľúč HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ESET (alebo pre celú vetvu HKEY_LOCAL_MACHINE) postupujte takto:

  1. Kliknite na Štart → Spustiť do textového poľa Otvoriť: napíšte regedit a stlačte ENTER na klávesnici. (v Microsoft Windows Vista kliknite na Štart a napíšte regedit do textového poľa Vyhľadať.)

    Pozor:

    Tieto kroky popisujú manipuláciu s dôležitými systémovými súbormi databázy Registry systému Windows. Prosím, pokračujte len v prípade, že ste skúsený používateľ.

  2. Pravým tlačidlom myši kliknite na HKEY_LOCAL_MACHINE a z menu si vyberte Permissions (Povolenia).
  3. V okne Povolenia pre HKEY_LOCAL_MACHINE kliknite na Spresníť.
  4. Označte obidve zaškrtávacie políčka v spodnej časti okna Rozšírené nastavenie zabezpečenia pre HKEY_LOCAL_MACHINE.
  5. Kliknite na OK aby ste nastavenie potvrdili a znovu OK pre opustenie okna Povolenia.
Súvisiace články:


Bol tento návod užitočný?