Vzdialená pomoc pre riešenie zložitých technických problémov

For English please click here »»

Podrobnosti

Po kontaktovaní technickej podpory spoločnosti ESET môžete byť požiadaný o vytvorenie vzdialenej relácie s pracovníkom technickej podpory prostredníctvom programu MSP Anywhere.

MSP Anywhere je veľmi efektívny nástroj pri poskytovaní technickej podpory zákazníkom, najmä v prípade komplikovanejších problémov. MSP Anywhere je aplikácia určená na vzdialenú správu prostredníctvom internetu. Umožňuje zástupcovi technickej podpory pracovať so vzdialenou pracovnou plochou zákazníka a prenášať súbory medzi oboma počítačmi.

Po dôkladnom zvážení a len s vaším súhlasom môže pracovník technickej podpory spoločnosti ESET použiť službu MSP Anywhere pre pripojenie k vášmu počítaču s cieľom vyriešiť problém.

Riešenie

Pre spustenie vzdialenej pomoci s pracovníkom technickej podpory spoločnosti ESET postupujte nasledovne:

  1. Prosím, oboznámte sa s Podmienkami používania predtým, ako budete pokračovať.