[KB2400] Zlyhanie aktualizácie po zobrazení oznámenia o dostupnej aktualizácii v produkte ESET pre domácnosti (Windows)

Problém

  • Po zobrazení oznámenia „K dispozícii je bezplatná aktualizácia“ alebo „Je dostupná aktualizácia“ s výzvou na aktualizáciu nainštalovaného produktu ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security alebo ESET NOD32 Antivirus na najnovšiu verziu sa zobrazí chybové hlásenie.
  • Pri pokuse o aktualizáciu sa zobrazí chybové hlásenie „Produkt ESET nemôže byť aktualizovaný automaticky“.

 

Podrobnosti

Automatická aktualizácia zo staršej verzie produktu ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security alebo ESET NOD32 Antivirus na najnovšiu verziu neprebehla úspešne. Aj napriek neúspešnej aktualizácii máte stále možnosť prejsť na najnovšiu verziu vášho produktu ESET.

Riešenie

Po každom kroku skontrolujte, či je možné produkt aktualizovať

Kliknite na možnosť Aktualizácia Aktualizovať produkt. Ak aktualizácia zlyhá, pokračujte ďalšími krokmi v poradí, až kým produkt úspešne neaktualizujete.

  1. Odstráňte akýkoľvek iný antivírusový softvér nainštalovaný na zariadení: nástroje na odstránenie najznámejších antivírusových programov pre Windows.

  2. Vylúčte ESET z detekcie firewallom tretích strán. Ak používate firewall od spoločnosti ESET a nemáte nainštalovaný žiadny iný softvér firewallu, tento krok ignorujete.

  3. Ak na sťahovanie aktualizácií nepoužívate HTTP proxy, skontrolujte nastavenia aktualizácií:

    1. Otvorte hlavné okno programu a stlačením klávesu F5 otvorte Rozšírené nastavenia.

    2. Kliknite na sekciu Aktualizácia, rozbaľte Profily → Aktualizácie → Možnosti pripojenia, v roletovom menu Režim proxy vyberte možnosť Nepoužívať proxy server a potom kliknite na OK. (Verzia 8.x a staršie: rozbaľte sekciu Aktualizácia a potom kliknite na možnosť AktualizáciaNastavenia, kliknite na kartu HTTP Proxy, uistite sa, že je vybratá možnosť Nepoužívať proxy server, a potom kliknite na OK).

  1. Otestujte komunikáciu s ESET Repository:

    1. Stlačte klávesy Windows + R, do textového poľa zadajte cmd a stlačte ENTER.

      Používatelia OS Windows 8: Stlačením klávesov Windows  + Q otvorte vyhľadávanie aplikácií a do poľa Vyhľadávanie zadajte cmd.

    2. Do príkazového riadka zadajte ping repository.eset.com a stlačte ENTER (pozri obrázok 1‑1).

    3. V prípade úspešnej komunikácie s aktualizačným serverom sa zobrazí správa Reply from… nasledovaná IP adresou servera, ku ktorému sa pokúšate pripojiť.

Obrázok 1-1
  1. Odinštalujte aktuálne používaný produkt ESET a nainštalujte si jeho najnovšiu verziu: [KB2788] Ako odinštalujem a znovu nainštalujem produkt ESET pre domácnosti?

Ak sa vám problém nepodarilo vyriešiť, kontaktujte technickú podporu spoločnosti ESET.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)