[KB3404] Použitie nástroja ESET LogCollector na systéme macOS a odoslanie zozbieraných protokolov technickej podpore spoločnosti ESET

Problém

  • Nedarí sa vám vyriešiť problém s vaším produktom ESET pre macOS.
  • Pracovník technickej podpory spoločnosti ESET vás požiadal o zaslanie protokolov zozbieraných z vášho počítača so systémom macOS.

Riešenie

 Používatelia systému Windows |  Používatelia systému Linux

Ak sa vám nedarí aktualizovať váš produkt ESET na najnovšiu verziu alebo si stiahnuť poslednú dostupnú aktualizáciu a obrátite sa s týmto problémom na technickú podporu spoločnosti ESET, jej pracovník vás môže požiadať, aby ste na svojom počítači spustili nástroj ESET LogCollector a zozbierané protokoly mu následne zaslali. Na základe protokolov zo systému vám centrum technickej podpory spoločnosti ESET môže pomôcť vyriešiť váš problém. Nástroj na zozbieranie protokolov spustíte takto:

  1. Prostredníctvom nasledujúceho odkazu si stiahnite súbor .dmg. Uložte ho na pracovnú plochu.
  2. Po skončení sťahovania nástroj spustite dvojitým kliknutím na súbor eset_logcollector.dmg.

  3. Dvakrát kliknite na ikonu LogCollector.

    Obrázok 1-1

  4. Systém sa vás môže spýtať, či chcete skutočne otvoriť aplikáciu stiahnutú z internetu. Kliknite na Otvoriť.

    Obrázok 1-2

  5. Kliknite na Pokračovať.

    Obrázok 1-3

  6. Kliknutím na ikonu ozubeného kolesa otvorte rozšírené možnosti.

    Obrázok 1-4

  7. Označte požadované možnosti na základe inštrukcií od pracovníka technickej podpory spoločnosti ESET a následne kliknite na Hotovo.

  8. Kliknutím na SPUSTIŤ replikáciu môžete začať s replikáciou problému.

    Obrázok 1-5

  9. Zopakujte kroky, pri ktorých daný problém vzniká. Na konci replikácie problému kliknite na ZASTAVIŤ replikáciu.

    Obrázok 1-6

  10. Ak sa vám podarilo vyvolať problém, ktorý chcete nahlásiť tímu technickej podpory spoločnosti ESET, kliknite na možnosť Áno. Ak sa počas replikácie problém neprejavil, kliknite na možnosť Nie a pokúste sa problém zreplikovať znova. Na konci replikácie problému kliknite na ZASTAVIŤ replikáciu.

    Obrázok 1-7

  11. Kliknite na tlačidlo Zozbierať, čím spustíte zozbieranie protokolov. 
    Môže sa vyžadovať heslo

    Môže sa vám zobraziť výzva na zadanie hesla, ktoré používate na prihlásenie do systémového účtu. Zadajte heslo a kliknite na OK.


    Obrázok 1-8

  12. Nástroj ESET LogCollector vytvorí na pracovnej ploche súbor Customer_info.zip . Kliknite na Pokračovať.

    Obrázok 1-9

  13. Kliknutím na Zatvoriť ukončite prácu s nástrojom ESET LogCollector.

  14. V e‑mailovej odpovedi pošlite pracovníkovi technickej podpory spoločnosti ESET prílohu s vytvoreným súborom Customer_info.zip . Pokiaľ ste technickú podporu spoločnosti ESET ešte nekontaktovali, môžete tak urobiť prostredníctvom webového formulára. Kontaktuje technickú podporu spoločnosti ESET.
Zmenšenie súboru protokolu

Ak chcete zmenšiť súbor protokolu, môžete vytvoriť súbor bez protokolov produktu. Postupujte podľa nasledujúcich krokov:

  1. Dvakrát kliknite na eset_logcollector.dmg.
  2. Otvorte Terminál.
  3. Zadajte príkaz cd /Volumes/ESET\ LogCollector/LogCollector.app/Contents/Resources a stlačte Enter.
  4. Zadajte príkaz sudo bash info_get --no-productlogs a stlačte Enter.
  5. Zadajte heslo správcu a stlačte Enter.
Obrázok 1-10

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)