[KB406] Vytvorenie protokolu z neúspešnej inštalácie ESET produktov pre Windows

Problém

  • Technická podpora spoločnosti ESET si vyžiadala protokol o chybnej inštalácii
  • Inštalácia produktu ESET skončila predčasne, skončila s určitou chybou alebo sa akcia vrátila späť

Podrobnosti


Kliknutím rozbaľte

Protokol z inštalácie pomôže pracovníkom technickej podpory ESET efektívnejšie vyriešiť problém. Na poskytnutie ďalších užitočných informácií v prípade neúspešnej inštalácie môžete použiť aj správne nakonfigurovaný súbor setupapi.log vytvorený systémom Microsoft Windows.


Riešenie

K dispozícii je nová verzia

Medzičasom vyšla nová verzia produktov ESET určených pre domácnosti s OS Windows. Ak ste ešte neaktualizovali svoj produkt, odporúčame, aby ste tak čím skôr spravili:

  1. Nastavenie úrovne vytvárania protokolu setupapi.app.log a setupapi.dev.log
  2. Spustenie inštalácie so špeciálnym parametrom a vytvorenie súboru ESET install.log
  3. Vrátenie úrovne vytvárania protokolu na predvolenú hodnotu
  4. Odpoveď pre technickú podporu spoločnosti ESET

I. Nastavenie úrovne vytvárania protokolu setupapi.app.log a setupapi.dev.log

Prejdite na súbor protokolu:

  1. Otvorte Editor databázy Registry.

    • Ak používate Windows Server: Kliknite na Štart, zadajte výraz Regedit a stlačte Enter:
    • Ak používate Windows 8/8.1/10: Stlačte kláves s logom Windows  + R, zadajte výraz Regedit a stlačte Enter.
  1. Prejdite na cestu HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup a skopírujte hodnotu Log Level do novovytvoreného textového súboru. Bude potrebné nastaviť pôvodnú hodnotu.

  2. Nastavte hodnotu Log Level na 0x0000FFFF. Do poľa Value data zadajte ffff. Keď skončíte, prejdite na časť II.

Obrázok 1-1
Kliknutím na obrázok si ho môžete zväčšiť v novom okne.

 


II. Spustenie inštalácie so špeciálnym parametrom a vytvorenie súboru ESET install.log

  1. Stiahnite si príslušný offline inštalátor (.msi alebo .exe) pre svoj produkt (tu zistíte, ktorý inštalačný balík si stiahnuť). Po zobrazení výzvy kliknite na tlačidlo Uložiť a súbor uložte na Pracovnú plochu. 

  1. Používatelia, ktorí inštalujú ESET NOD32 Antivirus/ESET Smart Security 9.x a novšie verzie:
    Ak používate ESET Live Inštalátor alebo inštalačné programy s príponou .exe, dvakrát kliknite na inštalačný súbor na spustenie inštalácie a pokračujte krokom č. 5.

Používatelia, ktorí inštalujú iné produkty ESET:
Ak používate inštalačné súbory s príponou .msi, otvorte okno Spustiť:

    • Ak používate Windows Server: Kliknite na Štart, zadajte Run a stlačte Enter.
    • Ak používate Windows 8/8.1/10: Stlačte kombináciu klávesov Windows + R.
  1. Kliknite na tlačidlo Prehľadávať a prejdite do priečinka, ktorý obsahuje inštalačný súbor (napr. eav_nt32_ENU.exe). V roletovom menu Súbory typu vyberte položku Všetky súbory. Dvakrát kliknite na inštalačný súbor.

  2. Vybratá cesta k inštalácii sa zobrazí v okne Spustiť. Za názov cesty vložte medzeru, napíšte /lvx* install.log a kliknite na OK.

Obrázok 1-2
  1. Pokračujte v inštalácii až do konca, prípadne po zobrazenie chybového hlásenia. Po dokončení alebo zlyhaní inštalácie zhromaždite nasledujúce protokoly. Keď skončíte, prejdite na časť III.

    Windows Server Windows 8/8.1/10
    C:\WINDOWS\INF\setupapi.app.log
    C:\WINDOWS\INF\setupapi.dev.log

    Protokol inštalácie pre všetky operačné systémy Windows
    (iba inštalačné súbory .msi)
    Install.log Tento protokol bude umiestnený v rovnakom priečinku ako inštalačný súbor ESET (.msi)


III. Vrátenie úrovne vytvárania protokolu na predvolenú hodnotu

Znovu otvorte Editor databázy Registry a prejdite na cestu HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup. Nastavte Log Level na pôvodnú hodnotu.


IV. Odpoveď pre technickú podporu spoločnosti ESET

Ak ste už vytvorili požiadavku na technickú podporu spoločnosti ESET, odpovedzte na doručený e-mail a priložte vygenerovaný protokol. Ak ste ešte podporu nekontaktovali, vyplňte tento formulár. Nezabudnite pripojiť súbory .log do e-mailu určeného pre technickú podporu ESET.

Súbory pred odoslaním odporúčame komprimovať do archívu typu .zip alebo .rar. Súbory skontrolujeme a dáme vám vedieť, ako postupovať ďalej.

Kontaktujte nás

02/322 44 444 (pracovné dni 8:00-18:30)